poniedziałek, 4 marca 2013

MV tygodnia #1

 NA SAMYM POCZĄTKU! CHCECIE PLAKATY AZJATYCKICH ULUBIEŃCÓW W BRAVO? WBIJAĆ I POPIERAĆ PETYCJĘ MIŚKI <3

 Uznajmy to jako MV zeszłego tygodnia, czyli 2 marca ;D Jako z tego tygodnia dodam kolejne MV w sobotę ;3
A i wiecie co? Nowy człowiek przyszedł ;3 Dziękować! <3

Jako teledysk tygodnia uznaję "Dream Girl". Wszystko ładnie, pięknie i wgl. Tylko... Jak zobaczyłam ubranego Tae w to żółte coś moja reakcja: "Wtf? Co to?" a potem atak śmiechu. Straaaaaaaaaaaasznie podobają mi się włosy Blinga.(te różowe spodnie i te w kwiatki też xD). Cieszę się, że żabolek zaczął również śpiewać a nie tylko rapować. Bardzo lubię jego głos. Co do pozostałych. Kijaszek jak to Kijaszek, śliczny i tyle. Onew też fajnie wyszedł ale, albo mi się zdaje albo te zielone spodnie były ciut przykrótkie xD. (no wiem, że to celowo ale jakoś tak mi się śmiać chciało xD). Tae strasznie dużo śpiewał. Mile zaskoczona jestem tym faktem. A wy co sądzicie? Podoba wam się MV? Komentujcie!
 
 


1:45 ahahaahahahahaha XDDD
Ocenę tego drugiego pozostawiam wam. I pomyśleć, że samo SM to dodało xD.
 A tak poza tematem to dodam jeszcze całą piosenkę "Fire" <3
Tylko piosenka ale cudna T______T

Dwie notki jednego dnia Yumm szaleje XD
Nikt nie pamięta o Chapterze 17 ^^. Hue hue . Upiekło mi się ;D
Tulasy <3
Pozdrawiam Yumm~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie . Chcę wiedzieć co sądzicie o tych wypocinach ! :3 :)