poniedziałek, 25 marca 2013

Informacja.

Wszelkie sprawy do mnie, kierujcie na gg lub maila.. Jeśli chcecie, żebym wrzuciła Twój blog do polecanych napisz śmiało. Zajrzę, poczytam. Bardzo proszę, nie zaśmiecać mi postów komentarzami typu "Wpadniesz?" , "Zobaczysz to?" itp. Jak już chcecie to chociaż udawajcie, że czytacie moje wypociny i wtedy piszcie x.X Przepraszam po raz kolejny, że nie dodaję notek regularnie. (pretensje do moich nauczycieli ---------->)Jak już coś napiszę to nie chcę tego dodawać na tak "o dodam bo mam". Najpierw sama je jeszcze poprawiam.. Nie dodaję byle czego, bo bardzo zależy mi na czytelnikach. Zauważyłam, że najnowszym obserwatorem jest Maciek. Chciałam Cię serdecznie przywitać. Dziękuję wam, że jesteście. Dzisiaj stuknęło 10k wyświetleń. Niezmiernie mi miło. Mam nadzieję, że czytelników z czasem jeszcze przybędzie i zdobędę uznanie u moich idolek. Myślę, że nie macie mi za złe tak rzadkiego dodawania notek. ;< Nie mam na to wpływu. Postaram się skończyć i dodać w tym miesiącu kolejne, którego dodałam prolog. Nic nie obiecuję. Święta, niedługo zbliża się koniec roku i wgl... Jednym słowem. MASAKRA. Zapraszam do przeczytania ostatniej części z cyklu "Gofry" 
Tulam i całuję was wszystkich. 
Wasza Yumm~

1 komentarz:

  1. Piszesz naprawdę świetne opowiadanie ;)
    I mam pytanie - jak ustawiłaś te reakcje na post? Bo ja dodaję w układzie i potem nie widać tego ;/
    Z góry dziękuję, jeśli odpowiesz!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie . Chcę wiedzieć co sądzicie o tych wypocinach ! :3 :)