sobota, 9 lutego 2013

Firma Nami & Triś.

Cześć i czołem kochani. Ja was na prawdę tak mocno, mocno z całego serca przepraszam, że nie dodaję regularnie notek ale brak czasu, nauka i wgl. Rozumiecie mnie chyba? :<. No cóż... Ostatnio jak mi i drogiej Nami się nudziło zaczęłyśmy pisać sobie opowiadania. Ja dla niej Nami  & Jonghyun a ona dla mnie Yumi(Tria) & Taemin. Jeśli chcecie, żebyśmy napisały takie opowiadanka dla was to nie widzimy problemu. Wystarczy skontaktować się ze mną lub Nami (zakładka kontakt) podając kogo chcecie w opo i jak mamy was nazwać. Miłoby było gdybyście dorzuciły jak chcecie wyglądać, żebyśmy miały możliwość porozwlekania tych sytuacji. Gotowe opowiadanie oczywiście pojawiłoby się na blogu. Co wy na to? Jesteście przychylne temu pomysłowi? Piszcie w komentarzach!
Pozdro Triś & Nami.
Nasze motto brzmi:
"Firma Nami & Triś. Ty marzysz - my piszemy!"

4 komentarze:

  1. To ja będę pierwszą chętną! Triś dobrze wiesz, z kim chcę. No tak, tak z Onew :D. Jak wyglądam wiesz itd. Mam nadzieję, że dostanę opko z dedykacją ;3. Łapcie za długopisy czy co tam ;D. Czekam. Jestem ciekawa jak mi spikniecie z Onew ;3. Weny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No!:D Nie ma nic do dodania, piszcie kotki na nasze środki komunikacyjne(O.o) Buziaaaaaaaczkiii :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę oczywiście z Minho o_O
    Mój wygląd w opo?
    Czarno-blond długie włosy, niebieskie oczy a reszta, jak tam chcecie.
    Moje imię w opo?
    Może by tak Pamela/Pam (miałam kiedyś w sql taką ksywkę xd)
    Cóż więcej mogłabym dodać?
    Chyba już nic.
    Czekam na notkę z niecierpliwością.
    Pozdrawiam i weny życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna nazwa firmy :P Niestety nie skorzystam z oferty, choć jest bardzo kusząca. Powód? Sama piszę coś takiego ze sobą :P No, jakby ze sobą :P Czytelnicy w sumie nie wiedzą, że wszystko zaczęło się od moich popapranych snów, myśli itp. Mniejsza o to.
    Życzę powodzenia, chętnie poczytam :D
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie . Chcę wiedzieć co sądzicie o tych wypocinach ! :3 :)