niedziela, 30 grudnia 2012

Chapter 15

 INF DLA CZYTAJĄCYCH.  
WIEM, ŻE SIĘ KURDE NIE ODMIENIA KEY, ONEW ITD ALE LEPIEJ MI SIĘ TAK PISZĘ WIĘC NIE CZEPIAĆ SIĘ :D
Taemin patrzył na niego ze współczuciem.
-Jinki... - odezwał się.
Chłopak podniósł głowę i spojrzał na młodego.
- Ttaak.. ? - spytał drżącym głosem.
- Wybaczę Cie...
- Serio ?
Onew zerwał się na równe nogi. Już chciał przytulić Taemin'a ale on odsunął ręce Jinki'ego.
- Nie dotykaj mnie - powiedział.
Wybaczam Ci ale to nie znaczy, że będziemy znów razem. Zostańmy przyjaciółmi.
- Dobrze... Jak chcesz.. - odparł smutno
Taemin wybiegł z pokoju. Na korytarzu wpadł na jakiegoś chłopaka.
- Ach.. To Ty Minho ! - uśmiechnął się lądując w jego objęciach.
- Uważaj jak biegasz - śmiał się Minho.
- Wiem, przepraszam.
- Masz chwilę ? - spytał wyższy chłopak.
- Tak. A co ?
- Pomyślałem, że moglibyśmy się przejść po parku - uśmiechnął się starszy chłopak.
- Pewnie . - odparł
Minho wziął Taemina za rękę. Rudy chłopak pod wpływem ciepła jego dłoni dostał przyjemnych dreszczy.
Idąc tak przez park postanowili usiąść na ławce. Usiedli bardzo blisko siebie. Pierwszy odezwał się Taemin:
- Wiesz... muszę Ci coś powiedzieć... Ale.. boję się twojej reakcji..
- Słucham - Minho uśmiechnął się i podniósł głowę młodszego za brodę tak, że patrzyli sobie w oczy.
Patrzyli na siebie dłuższą  chwilę.
- Minho... ja...ja się chyba w...- niezdążył dokończyć Taemin, ponieważ Minho go pocałował.
Odwzajemnił pocałunek. Przecież w końcu chciał mu powiedzieć, że go kocha.
Podczas gdy oni pogrążeni byli w pocałunkach po parku spacerowali również Jjong i Kibum trzymając się za ręce. Zbliżali się w kierunku ławki na której siedziała tam ta zakochana dwójka.
- Jonghyun ! Patrz ! - wykrzyknął Key.
Czy... czy to Taemin ?
- A ten drugi to... tak ! Przecież to Minho - odparł Jjong.
- Coś takiego.. - zaśmiał się Kibum i obrócił głowę w stronę Jonghyuna, którego pocałował.
- Nie tylko my jesteśmy razem szczęśliwi - powiedział Kibum i znów pocałował Jjonga po czym przytuleni do siebie wracali do internatu.
Gdy Key i Jjong wrócili, poszli do pokoju Jonghyun'a.
- Wybacz Jjongie ale muszę iść..
- Rozumiem - odpowiedział.
Przytulili się i namiętnie pocałowali.
Kibum pobiegł w stronę swojego pokoju.  Po drodze wpadając na nauczycielkę od śpiewu.
- O witam. - powiedział.
- Witam Kibum - odpowiedziała.
Miałeś przyjść na próbę.
- Cholera ! Zapomniałem.. Byłem z Jonghyunem - pomyślał
- Przepraszam Panią. Wyleciało mi z głowy.
- Nic się nie stało. Dasz radę wpaść jutro po południu ? - spytała
- Tak, postaram się - uśmiechnął się.
Dobranoc.
- Dobranoc Kibum. Liczę na Ciebie.
Key poszedł do swojego pokoju. Wślizgnął się po cichu, porządnie wyszorował zęby, wziął prysznic i położył się spać.

***

Cóż... Koniec ;p Następny rozdział powinien pojawić się już wkrótce. Mam nadzieję, że się podobało :)
Komentujcie .
Wasza Triś ;)
P.S Głosujcie w ankiecie, ponieważ chcę znać wasze zdanie miśki <3

5 komentarzy:

  1. - Cholera ! Zapomniałem.. Byłem z Jonghyunem - pomyślał - powinno to być jakoś zaznaczone, np. jego myśl powinna być albo napisana kursorem, albo wzięta w ,," . Powinno to ułatwić czytanie. Teraz też nie jest, ale ze względów estetycznych...
    Fajny rozdział ;) Wiesz, mogłabyś popracować nad opisami. Mogłaś tutaj wlepić tyle opisów... tak porozwlekać sytuacje... W tedy wyszłoby dłużej, ale nie czepiam się już. To twój styl pisania. Ja tylko proponuję. Zrobisz z tym co będziesz chciała.
    Wyczekuję następnego chaptera :D Życzę weny
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż.. Przynajmniej szczera opinia za którą dziękuję :). Nie dziękuję żeby nie zapeszyć bo coś ostatnio mi tej weny brak, może stąd taki mało opisowy chapter...

      Usuń
  2. Czekam również na kontynuację tego opo, więc niechaj Ci wena dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIECH WENA BĘDZIE Z TOBĄ <3

    wiesz ile ja mam pomysłów na to jak można by było pokomplikować sytuację pomiędzy tą czwórką gołąbków i kurczakiem-zdrajcą? *-*

    ciekawa jestem co Ty wymyślisz, żeby kolejny rozdział posiadał jakąś wartką akcję ;_;

    świetnie piszesz *bije pokłony*
    trochę szkoda, że to wszystko stało się tak szybko i bez większej wylewności .. T___T

    + gdzie jest Sunny?? D:

    OdpowiedzUsuń
  4. "wybaczam Ci"- Taemin łaskawca xd to jest dopiero zastanawiajace poznal Minho ze 2 dni wczesniej a juz sie caluja i wyznaja sb milosc :P hahaha

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie . Chcę wiedzieć co sądzicie o tych wypocinach ! :3 :)